Informacje o produkcie

Polska! To lubię. Wychowanie patriotyczne, 6-10 lat

Polska! To lubię. Wychowanie patriotyczne, 6-10 lat
690,00 zł brutto 560,98 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Polska! To lubię
Pakiet (program multimedialny + pomoce tradycyjne)
Licencja pendrive - otwarta, bezterminowa
Wymiary pudełka 24 x 33 x 8,5

Polska! To lubię stanowi gotową pomoc do pracy z dziećmi od 6. do 10. roku życia. Nauczyciel sam może określać czas i zakres danego zagadnienia, a także dostosować poziom trudności w zależności od wieku dzieci. 
Zestaw pakietu Polska! To lubię zawiera:
    • wielofunkcyjny kalendarz klasowy
    • klasową grę karcianą „Kto, co, jak i gdzie?”,
    • szablony do odrysowywania konturów godła, orła, granic Polski. 
    • karty pracy (w pakiecie dostarczono wydrukowany zestaw dla 25-ciu dzieci), kolejne można dokupić lub samodzielnie powielić. 
    • pomoce multimedialne,
    • interaktywne ćwiczenia na urządzenia dotykowe, 
    • materiały (pliki PDF) do wyświetlenia lub wydrukowania i rozdania, 
    • zdjęcia i rysunki do wyświetlenia lub wydrukowania i rozdania.

Wielofunkcyjny kalendarz klasowy
Składa się z trzech dwustronnych kół wykonanych z grubego klejonego kartonu. Średnica koła wynosi 60 cm, co pozwala na wygodne układanie kalendarza na podłodze lub na pokazywanie poszczególnych elementów całej klasie.
Klasowa gra karciana „Kto, co, jak i gdzie?”

Gra składa się z 40 dużych kartonowych kart o wymiarach 5,7 na 9 cm, stanowiących 4 grupy:
    • 10 kart zawodów,
    • 10 kart miejsc,
    • 10 kart czynności,
    • 10 kart przymiotników,
Gra może być wykorzystana zarówno w całej klasie, grupach, a także podczas indywidualnej pracy z dzieckiem w klasach I-III. Gra może stanowić element zabawy w odgrywanie ról społecznych, pozwoli dokonać syntezy i analizy zdania na konkretach. Dzięki kolorom na odwrocie ułatwi dziecku rozpoznawanie i nazywanie poszczególnych części zdania. Budując zdanie z gotowych elementów, dziecko w naturalny sposób odmieni czasownik i przymiotnik. Grę można również wykorzystać podczas zabaw orientacyjno-porządkowych, na przykład podczas podziału na grupy, zespoły. Ułatwi ona wyznaczanie dzieciom zadań czy ról.
 
Karty pracy
W zestawie znajduje się 25 kompletów złożonych z 11 kart pracy każdy (stosownie do standardowej liczby uczniów w nauczaniu wczesnoszkolnym). 
 
Interaktywne gry
Ćwiczenia na urządzenia mobilne obejmują:
    • ćwiczenia związane z polskim hymnem: uzupełnianie luk w tekście, łączenie nazwisk bohaterów hymnu z ilustracjami i portretami,
    • interaktywną oś czasu historii Polski i Europy,
    • oś czasu polskiego godła,
    • interaktywną mapę Polski: polskie góry, miasta, krainy, krajobrazy, zamki i pałace,
    • interaktywną mapę Europy: nazwy państw, flagi państw,
    • charakterystyczne budowle,
    • polskie legendy: lokalizowanie legend na mapie, obrazkowe układanie zdarzeń każdej z legend we właściwej kolejności,
    • wąż łączący pytania i odpowiedzi w quizie historycznym o Polsce,
    • interaktywna wersja gry „Kto, co, jak i gdzie?”.
 
Wymagania techniczne programu seria Eduterapeutica lux
Pendrive (licencja otwarta i bezterminowa):
    • komputer z systemem operacyjnym: Windows 7/8/10/11 oraz wyższe wersje lub Mac OS,
    • przeglądarka internetowa (zalecamy Google Chrome lub Opera),
    • głośniki,
    • port USB typu A. 
 

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store