Informacje o produkcie

Mata edukacyjna XXL ALFABET WĄŻ 200x200cm (abecadło)

Mata edukacyjna XXL ALFABET WĄŻ 200x200cm (abecadło)
1 850,00 zł brutto 1 504,07 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

WĄŻ ALFABET podłogowy, gra do skakania i nauki jezyka.

format 200x200cm
wymiary pól: 25 - 30 cm

Gra w alfabet zachęca dzieci do nauki alfabetu i literowania poprzez ruch i aktywną zabawę.

Zawartość zestawu:
- mata z grą
- instrukcja
- 2x kostki do gry

- 3x woreczki
- 6 szpilek montażowych
- moc super edukacyjnej zabawy :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zalety:
powlekane EKSTRA medium banerowe 510g
antypoślizgowe, powlekane laminatem medium podłogowe (stała ekspozycja gry)
Druk gry jest ekologiczny najwyższej jakości, przyjazną dla środowiska i zdrowia dzieci metodą lateksową.
Gra jest łatwa do dezynfekcji.
Gra całkowicie mobilna do użytku na zewnątrz i wewnątrz pomieszczeń.
Całkowicie, autorska ręcznie namalowana gra przez polskich artystów. Autor gry i ilustracji: Krzysztof Czachura
Gra wyprodukowana w Polsce (game made in Poland)


W grze „WĄŻ alfabet” polskie znaki diakrytyczne zostały przeniesione do osobnego węża wewnętrznego, w środku gry. W ten sposób mamy klasyczny alfabet, który w polskiej wersji wyskakujemy z polami na wężu wewnętrznym, co utrudnia i uatrakcyjnia rozgrywkę.
Zamysł węża z gry stylizowny jest na weża nordyckiego zjadającego własny ogon, co według mitologi oznacza czas, przemijanie, nieskończoność. Jest to tzw. wąż świata.


Gra jest tak wielka, że można po niej skakać jak kangur.
Jak skakać po grze ALFABET:
na lewej nodze
na prawej nodze
na obu nogach
z zamkniętymi oczami
skacz na czas
skacz po polach z spółgłoskami lub samogłoskami
dwyskocz zdanie
dodaj przeszkody do gry
zagraj w „Państwa i Miasta”
celuj na litery kamyczkiem lub woreczkiem sensorycznym
 
Można grać w ALFABET:
na punkty
w drużynach
solo
lub po prostu sobie skakać jak kangur
 
Kategoria wiekowa: dzieci od 4 lat
 

Gry z serii XXL uczą dzieci przez dobrą zabawę i ruch
uczy alfabetu
uczy liter
uczy literować
doskonałe narzędzie do nauki języka polskiego i angielskiego
na grze można uczyć kodowania
rozwija dzieci ruchowo
zachęca dzieci do aktywności ruchowej
uczy dzieci koordynacji ruchowej
rozwija u dzieci spostrzegawczość
integruje dzieci
uczy dzieci dobrej, zdrowej rywalizacji
dzieci mogą grać same bez animatora
doskonała gra pomocnicza do strefy gier wielkoformatowych
nie potrzeba kości do gry
na grze można zagrać w TWISTERA
 
 
 
 
 
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store