Informacje o produkcie

MĄDRA GŁOWA 4 - 6 LAT ZDOLNY PRZEDSZKOLAK

MĄDRA GŁOWA 4 - 6 LAT ZDOLNY PRZEDSZKOLAK
30,00 zł brutto 24,39 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

MĄDRA GŁOWA 4 - 6 LAT ZDOLNY PRZEDSZKOLAK 
Każdy z programów to kolekcja 15
pomysłowych gier i łamigłówek logicznych.
Zadania rozwijają intelekt i zdolności
logicznego myślenia. Doświadczenia i
umiejętności zdobyte podczas zabawy mają
wszechstronne zastosowanie i są niezbędne
w rozwoju dzieci.
Dzieci bawią się w swoim tempie, bez
niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy
jest wydobycie oraz rozwój możliwości i
potencjału intelektualnego.
Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:      
   
Nutki na niebie: tutaj czeka na ciebie siedem śmigłowców. Rozpoznaj te które wydają takie same dźwięki. Gra ćwiczy pamięć i rozpoznawanie dźwięków.
 
Podlewanie: jeże pilnie potrzebują Twojej pomocy. Koniecznie trzeba podlać grzyby, ale ilość wody jest ograniczona! Użyj jej wiec tak, by sprawiedliwie podlać wszystkie grzyby! – Gra uczy logicznego myślenia 
 
Budowanie: przyjrzyj się dokładnie domowi na obrazku i spróbuj zbudować taki sam. 
Gra uczy spostrzegawczości i odwzorowywania, wyzwala kreatywność.
 
Spadochrony: samolot wypuszcza kostki na spadochronach. Wyłap je zanim wpadną do morza! Łap je w podanej kolejności. Gra kształtuje spostrzegawczość, szybkość i zręczność, umiejętność rozpoznawania cyfr.   
 
Szkicownik: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi po lewej stronie szkicownika. Spróbuj narysować taki sam po prawej stronie, używając kolorowych ołówków. Pamiętaj, że w razie pomyłki masz do dyspozycji gumkęJ  Gra uczy rozpoznawania kolorów, wyobraźni i orientacji na płaszczyźnie, spostrzegawczości.
 
Kra lodowa: usuń krę lodową, żeby utorować drogę twojemu statkowi. Szerokiej drogi – życzymy szczęścia tobie i twoim pasażerom pingwinom. Gra ćwiczy sprawne i logiczne myślenie.  
 
Droga do domu: pomóż kapitanom pingwinom dotrzeć do ich statków. Najpierw wybierz pingwina, a następnie kliknij na statku, który do niego należy. Gra kształtuje spostrzegawczość, wytrwałość i determinację w dążeniu do celu. 
 
Morska parada: w mieście ma się wkrótce odbyć morska parada. Żeby parada mogła się rozpocząć, umieść wszystkie statki tego samego koloru w rzędach. Klikaj na sąsiadujących statkach, żeby zamieniać je miejscami. Gra ćwiczy logiczne myślenie, umiejętność przewidywania i podejmowania decyzji.
 
Ocal ryby: woda w morzu stała się brudna i ryby nie mogą już w niej żyć. Zbierz wszystkie puszki i pojemniki, wówczas woda stanie się czysta i znów będą mogły żyć w niej ryby. Gra uczy: zręczności i spostrzegawczości, kształtuje świadomość w tematach ekologii i środowiska naturalnego. 
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store