Informacje o produkcie

Programowanie z krabem

Programowanie z krabem
1 290,00 zł brutto 1 048,78 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Programowanie z krabem

Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy:
nawiązywania relacji rówieśniczych,
współdziałania z dziećmi,
układania i rozwiązywania zagadek,
eksperymentowania i przewidywania,
określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów.
A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona nauka podstaw programowania.
 
Nauka programowania w przedszkolu jest prosta
Co oznacza nauka programowania w przedszkolu? Czy mamy uczyć dzieci myśleć jak komputer? Wręcz przeciwnie! Chodzi o to, żeby dzieci nauczyły się korzystać z pewnych nawyków myślowych, które są niezbędne w informatyce, ale w jakimś stopniu są obecne od dawna w codziennym i zawodowym życiu większości z nas. Właśnie na tym polega programowanie w przedszkolu na nauczeniu dzieci dostrzegania i rozmienia działań, które można rozłożyć na pojedyncze elementy oraz nauczyć ich planowania, przewidywania oraz wnioskowania.
 
Programowanie w przedszkolu to przede wszystkim umiejętność dedukcji, myślenia analitycznego i algorytmicznego.

Programowanie z Krabem zawiera:
Elementy kartonowe:
32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech zabawach krab wędruje przez rafę koralową,
8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie,
7 kartonów ze zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm,
karton z postacią kraba 22 x 22 cm.
Plansza do zabaw i układania labiryntów – w wielkości 220 x 200 cm
Interaktywna mata do kodowania krokami (działa w połączeniu z komputerem a najlepiej sprawdza się z tablicą multimedialną)
Elementy motywujące:
25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do każdej zabawy,
25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw,
Karty pracy – 8 zestawów po 25 kart pracy (do każdego z tematów jedna).
Osiem ćwiczeń na tablicę multimedialną, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl
Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.

Polecane dla dzieci 5-6 lat
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store