Kategorie
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - AKTYWNA TABLICA 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCHJĘZYK POLSKI JĘZYKI OBCE MATEMATYKA POMOCE MULTIMEDIA BRYŁY GEOMETRYCZNE NAKŁADKI TABLICOWE PRZYBORY TABLICOWE PLANSZE FIZYKA CHEMIA BIOLOGIA GEOGRAFIA PRZYRODA HISTORIA WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE MUZYKA TECHNIKA PLASTYKA I SZTUKA WYCHOWAWCZA RELIGIA WOS EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA I PIERWSZA POMOC EDUKACJA PATRIOTYCZNA EDUKACJA PRZEZ SZACHY INTERAKTYWNA PODŁOGA POZOSTAŁE
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- ZABAWY RUCHOWE
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- ŻŁOBEK
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Matematyka bez reszty Część 3 - klasa III
Więcej informacji
Trzecia część programu „Matematyka bez reszty” zawiera 1 500 zadań do trzech Przygód Tematycznych
Wynalazki, Zagadki anatomii, Mały przyrodnik – wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
Wynalazki, Zagadki anatomii, Mały przyrodnik – wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
• 18 filmów edukacyjnych – wprowadzających w zagadnienia poruszane w tej części i łączące je z realnym światem,
• 9 interakcji – dających możliwość zabawy dla całej klasy np. w nauce rytmu, czy zasad kupowania w sklepie,
• 18 ćwiczeń – pozwalających na utrwalenie wiedzy z zakresu matematyki.
Zakresy programowy części III:
• dodawanie/odejmowanie,
• figury płaskie i przestrzenne,
• mnożenie/dzielenie,
• ułamki zwykłe i dziesiętne,
• zbiory,
• programowanie.
W części III „Matematyki bez reszty” wprowadzone zostały podstawy tworzenia prostych algorytmów. Uczniowie mają za zadanie wytyczyć określoną trasę na diagramie w celu wykonania polecenia.
Realizują je za pomocą komend „idź”, „obrót w prawo”, obrót w lewo”. Ścieżka, po której porusza się uczeń jest niewidoczna w trakcie wykonywania ćwiczenia. Widoczny jest tylko wykonywany kod.
Zrealizowaną trasę uczeń zobaczy po zakończeniu zadania sprawdzając poprawność wykonania. Ćwiczenia wspomagają rozwój wyobraźni przestrzennej oraz utrwalają rozróżnianie kierunków w prawo i w lewo.
Realizują je za pomocą komend „idź”, „obrót w prawo”, obrót w lewo”. Ścieżka, po której porusza się uczeń jest niewidoczna w trakcie wykonywania ćwiczenia. Widoczny jest tylko wykonywany kod.
Zrealizowaną trasę uczeń zobaczy po zakończeniu zadania sprawdzając poprawność wykonania. Ćwiczenia wspomagają rozwój wyobraźni przestrzennej oraz utrwalają rozróżnianie kierunków w prawo i w lewo.
Cały program "Matematyka bez reszty" obejmuje trzy części, odpowiadające zakresem tematycznym klasom 1-3 – całość jest dostosowana do podstawy programowej i umożliwia pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
Ponadto nauczyciel swobodnie może zmienić język – tak, aby przejść przez dane zadanie po angielsku i powrócić do wersji polskiej.
Ponadto nauczyciel swobodnie może zmienić język – tak, aby przejść przez dane zadanie po angielsku i powrócić do wersji polskiej.
Całość zaprojektowana jest w taki sposób, aby wszystkie elementy aktywne były w zasięgu ręki dziecka – co jest szczególnie ważne w pracy przy tablicy interaktywnej.
Nauczyciel ma wiele możliwości pracy z programem. Inspiracje może znaleźć w dołączonych do produktów przewodnikach i scenariuszach zabaw i zajęć.
Nauczyciel ma wiele możliwości pracy z programem. Inspiracje może znaleźć w dołączonych do produktów przewodnikach i scenariuszach zabaw i zajęć.
Postacie przewodnie „Matematyki bez reszty” są prawdziwe – mają swoje problemy, pasje, marzenia. Technologia nie musi oznaczać odrealnienia. Tworzymy połączenie z codziennością.
Szczegóły techniczne:
Dodatkowe informacje, „Matematyka bez reszty – cz.III”:
• zgodna z podstawą programową
• wspiera rozwój 8 kluczowych kompetencji
• wspiera pracę nauczyciela w modelu „Metody Projektu”
• praca online i offline- program multimedialny może być uruchomiony online z Platformy Dystrybucyjnej lub offline z dysku lub nośnika zewnętrznego
• roczna licencja- jedna licencja na całą szkołę. Licencja na placówkę. Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.
• dostęp do platformy- program posiada wsparcie techniczne.
• dowolność nośnika multimedialnego- dedykowany na tablicę interaktywną program może również działać na komputerze i tablecie.
Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok: Matematyka bez reszty cz. 3 - wznowienie 1 rok.
liczba stanowisk - nieograniczona
nośnik - USB/link (Produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)
LICENCJA ważna 1 rok