Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCHJĘZYK POLSKI JĘZYKI OBCE MATEMATYKA POMOCE MULTIMEDIA BRYŁY GEOMETRYCZNE NAKŁADKI TABLICOWE PRZYBORY TABLICOWE PLANSZE FIZYKA CHEMIA BIOLOGIA EDUKACJA SEKSUALNA GEOGRAFIA PRZYRODA EDUKACJA PATRIOTYCZNA HISTORIA WOS WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE MUZYKA TECHNIKA PLASTYKA I SZTUKA WYCHOWAWCZA RELIGIA EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA I PIERWSZA POMOC EDUKACJA PRZEZ SZACHY POZOSTAŁE
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- SPRZĘT MULTIMEDIALNY
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Metoda Projektu cz.2 - program multimedialny
Więcej informacji
Metoda projektu to trzyczęściowy program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną.
RODZAJ KSZTAŁCENIA
Edukacja wczesnoszkolna
ZAKRES TEMATYCZNY
Edukacja polonistyczna, muzyczna, językowa (angielski), matematyczna, przyrodnicza,
Produkt mieści w sobie 4 typy materiałów:
1. Plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 3 części programu zawierają łącznie:
12 tematów wiodących – związanych z obudową dydaktyczną,
60 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
36 filmów edukacyjnych – pwprowadzających w tematy wiodące każdej części,
12 ćwiczeń do nauki języka angielskiego.
2. Obudowę dydaktyczną – 3 części programu zawierają łącznie:
96 kart pracy dla uczniów
76 scenariuszy zajęć i zabaw
3. Program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
4. Diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
Metoda Projektu - część II
Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy.
Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy.
Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę.
Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje.
Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje.
Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
W części drugiej Metody Projektu uczniowie kontynuują interaktywną podróż przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych.
Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom i kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin.
Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata
poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się.
Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki
– tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym.
Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim i opanują ich wymowę.
Uczniowie dowiedzą się więcej o funkcji lasu i dzięki interakcjom i kartom pracy nauczą się, jak poprawnie zachowywać się w domu zwierząt i roślin.
Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym. Celem jest nie tylko inspirowanie i zachęcanie do poznawania świata
poprzez filmy i interakcje, ale także budowanie poczucia odpowiedzialności u dzieci za własne otoczenie. Czwartym tematem tej części jest uczenie się.
Potencjał ludzkiego mózgu jest gigantyczny i tylko od nas samych zależy, jak bardzo wytrenujemy szare komórki
– tych i wielu innych ciekawostek uczniowie dowiedzą się dzięki filmom i ćwiczeniom zawartym w programie multimedialnym.
Uczniowie opanują też słówka tematyczne w języku angielskim i opanują ich wymowę.
Wznowienia licencji produktów Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej, sprzedawane oddzielnie.
Licencja - ważna 1 rok
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również