Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- SPRZĘT MULTIMEDIALNY
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Metoda Projektu cz.3 - program multimedialny
Więcej informacji
Metoda projektu to trzyczęściowy program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną.
Licencja - ważna 1 rok
RODZAJ KSZTAŁCENIA
Edukacja wczesnoszkolna
ZAKRES TEMATYCZNY
Edukacja polonistyczna, muzyczna, językowa (angielski), matematyczna, przyrodnicza,
Produkt mieści w sobie 4 typy materiałów:
1. Plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 3 części programu zawierają łącznie:
12 tematów wiodących – związanych z obudową dydaktyczną,
60 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
36 filmów edukacyjnych – pwprowadzających w tematy wiodące każdej części,
12 ćwiczeń do nauki języka angielskiego.
2. Obudowę dydaktyczną – 3 części programu zawierają łącznie:
96 kart pracy dla uczniów
76 scenariuszy zajęć i zabaw
3. Program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
4. Diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
Metoda Projektu - część III
Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy.
Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy.
Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę.
Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje.
Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje.
Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne.
Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty.
Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje.
Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce,
całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym.
Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma.
Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport.
Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku.
Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.
Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty.
Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje.
Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce,
całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym.
Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma.
Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport.
Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku.
Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.
Wznowienia licencji produktów Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej, sprzedawane oddzielnie.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również