Kategorie
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - AKTYWNA TABLICA 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ZABAWKI I GRY EDUKACYJNE
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- ZABAWY RUCHOWE
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- ŻŁOBEK
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Gra CHŁOPEK. GRA W KLASY. GRA edukacyjna XXL 240x137cm
Więcej informacji
Gra w chłopa XXL - 240 x 137 cm.
Zasady gry są proste Osoba rozpoczynająca grę rzuca woreczkiem, tak aby trafić na pole oznaczone 1.
Gdy trafi, może rozpocząć grę. Skacze na jednej nodze po poszczególnych polach, uważając, by nie dotknąć linii.
Gdy dotrze do „ramion", musi skoczyć obiema nogami na dwa pola.
Następnie, gdy dotrze do „głowy", musi skoczyć obiema nogami na dwa pola, zrobić skok z obrotem i wrócić, zabierając po drodze woreczek.
Następnie rzuca woreczkiem do kolejnego okienka itd. Kto nie trafi na właściwe pole albo podczas skakania nadepnie na linię chłopka, oddaje kolejkę przeciwnikowi.