Informacje o produkcie

Didakta - Biologia 2 - Rośliny i zwierzęta

Didakta - Biologia 2 - Rośliny i zwierzęta

Ilość stanowisk

Wersja

Typ instalacji

499,00 zł brutto 405,69 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Multimedialny program edukacyjny Didakta – Biologia 2 służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, przeznaczony dla klas 4-8 szkoły podstawowej. Tytuł Didakta – Biologia 2 Rośliny i zwierzęta zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości – pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami.
 
Ćwiczenie
 
Pytania w zadaniach całkowicie pokrywają się z materiałem przerabianym na lekcjach prowadzonych w szkołach podstawowych. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp.
 
Działy tematyczne:
 
Ziemia i początki życia – powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe
Grzyby, porosty, rośliny – porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne
Bezkręgowce – parzydełkowce, mięczaki, pierścienice, stawonogi
Strunowce i kręgowce – osłonice, ryby, płazy i gady, ptaki, ssaki
Ekosystemy – osiedla ludzkie, pola i łąki, woda, lasy, inne ekosystemy
 
 
 
Interaktywność.
 
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.
Aplikacja umożliwia drukowanie zadań oraz testów, dlatego zadania można rozwiązywać poza komputerem.
Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów w zakresie od 5 do 20.
Program jest łatwy w obsłudze, dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stanowi problemu, także dla dzieci.
Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez uczniów wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.
 
 
Instalacja programu:
 
Instalacja lokalna: komputery nie są podłączone do wspólnej sieci szkolnej. Instalowane programy muszą być zapisane na twardym dysku każdego komputera osobno. Aktywację należy przeprowadzać kolejno na każdym komputerze. Dostępne w instalacji do 20 komputerów.
 
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych następuje na jednym serwerze.Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, aktywacja nastąpi automatycznie na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Dostępne w instalacji do 20PC/40PC/60PC.
 
 
Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store