Informacje o produkcie

Didakta - Przyroda nieożywiona

Didakta - Przyroda nieożywiona

Ilość stanowisk

Wersja

499,00 zł brutto 405,69 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu przyrody nieożywionej oraz ekologii, przeznaczony dla klas 7-8 szkoły podstawowej.

Ćwiczenie
 
Program Przyroda nieożywiona zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające pracę na cztery różne sposoby: są tu pytania testowe, przyporządkowywanie, określanie poprawności danego twierdzenia oraz zadania z ilustracjami. Dzieci sprawdzają swoją wiedzę na temat budowy i historii Ziemi, zewnętrznych i wewnętrznych procesów geologicznych, skał i minerałów, środowiska naturalnego itp.
 
Działy tematyczne:
 
Planeta Ziemia – powstanie i budowa, podział dziejów Ziemi na ery
Minerały i skały – minerały, skały
Procesy geologiczne - wewnętrzne procesy geologiczne, zewnętrzne procesy geologiczne
Ekologia – ekologia i ochrona przyrody
 
 
 
Interaktywność.
 
Program jest przeznaczony do wszystkich typów tablic interaktywnych.
Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem.
W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 20.
Program jest łatwy w obsłudze, dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu, orientacja w programie nie stwarza żadnych problemów.
Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez dzieci wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.
 
 
Instalacja programu:
 
Instalacja lokalna: komputery nie są podłączone do wspólnej sieci szkolnej. Instalowane programy muszą być zapisane na twardym dysku każdego komputera osobno. Aktywację należy przeprowadzać kolejno na każdym komputerze. Dostępne w instalacji do 20 komputerów.
 
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych następuje na jednym serwerze.Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, aktywacja nastąpi automatycznie na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Dostępne w instalacji do 20PC/40PC/60PC.
 
 
Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store