Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- SPRZĘT MULTIMEDIALNY
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Logopedyczne Zabawy. Część V - mowa bezdźwięczna
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 105 złWięcej informacji
PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w grze są pomocne przy utrwalaniu głosek opozycyjnych w wyrazach (w różnych pozycjach). Zadaniem dziecka jest wybieranie kolejnych liter i układanie podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą „przeciągnij i upuść"). W poziomie "średnio" dodatkowo pojawia się głoska opozycyjna, natomiast w poziomie "dużo" oprócz głoski opozycyjnej pojawiają się dwie losowe litery. Podnosi to nieznacznie stopień trudności, oraz uatrakcyjnia program.
DOPASUJ OBRAZEK - w kwiatku jest "ukryta" głoska. Zadaniem dziecka jest odnajdowanie obrazków znajdujących się na listku, które mają tę samą głoskę co obrazek w kwiatku. Klikając prawym przyciskiem myszy w obrazek zostanie on powiększony i zostanie wypowiedziana jego nazwa. Natomiast klikając lewym przyciskiem myszy na obrazku z kwiatka pojawi się szukana głoska, a lektor ją wypowie. Dla liczby zadań MAŁO należy z 6 obrazków wybrać 3 właściwe. Dla liczby zadań ŚREDNIO należy z 8 obrazków wybrać 4 właściwe. Dla liczby zadań DUŻO należy z 10 obrazków wybrać 5 właściwych.
JAKA GŁOSKA - w grze należy przeciągnąć głoskę na obrazek, w którym ona występuje. Klikając lewym przyciskiem myszki na głosce lektor wypowie ją.
CO NIE PASUJE - ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.
ZŁAP OBRAZEK - to gra dynamiczna polegająca na wybraniu obrazków, które w nazwie mają głoski znajdujące się na ciężarówce.
NAGRAJ I ODTWÓRZ - to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.
Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy (7/8/10)
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- CD-ROM
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również