Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- SPRZĘT MULTIMEDIALNY
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Gra Escape Room SPE 1-3
Więcej informacji
Zestaw Escape Room SPE kl. 1–3 zawiera:
6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
4 scenariusze escape room do pracy z uczniem na odległość,
2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
Dodatkowe akcesoria (dyplom dla uczniów, naklejki – nagrody dla uczniów),
12 plakatów edukacyjnych rozwijających tematykę scenariuszy zajęć.
Licencja: kod do educhmury - na 5 lat, 50 stanowisk.
Licencja: kod do educhmury - na 5 lat, 50 stanowisk.
Korzyści dla ucznia:
Escape Room SPE 1–3 dostosowany jest do możliwości psychofizycznych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wieku wczesnoszkolnym, dzięki ciekawym kartom pracy uczniowie z zaangażowaniem i w interesujący sposób nabędą ogólną wiedzę o otaczającym ich świecie – będą rozwijać i doskonalić komunikację (mówienie, czytanie, pisanie), zdolności matematyczne (liczenie, szeregowanie, klasyfikowanie, rozumienie zadań z treścią), zdobędą umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji i rozwiązywania problemów, a także będą rozwijać kompetencje emocjonalne i społeczne, pracując indywidualnie oraz w grupie rówieśników, gra stanowi wyjątkowo ciekawą propozycję dla dzieci, które pragną uczyć się przez zabawę, rozwiązywać zagadki, odkrywać tajemnice, być uczestnikiem niezwykłej edukacyjnej przygody.
Przeznaczenie gry:
SPE, dysleksja, dyskalkulia, koncentracja i uwaga, nauczanie wczesnoszkolne, uczniowie
z niepełnosprawnością intelektualną, wymiar społeczny.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również