Informacje o produkcie

Tabliczka mnożenia - program edukacyjny

Tabliczka mnożenia - program edukacyjny

Ilość stanowisk

Wariant

Wersja

499,00 zł brutto 405,69 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Umiejętność mnożenia i dzielenia jest ważna nie tylko w życiu codziennym, ale stanowi także podstawę do opanowania bardziej zaawansowanych zadań matematycznych. Jednym słowem każdy powinien umieć błyskawicznie mnożyć i dzielić. Dlatego proponujemy interaktywny program edukacyjny dla uczniów niższych klas szkół podstawowych i specjalnych pod tytułem „Mała DUŻA tabliczka mnożenia“. W atmosferze rodem z wesołego miasteczka dzieci będą mogły w formie zabawy nauczyć się obydwu tabliczek mnożenia i przećwiczyć je sobie, świetnie się przy tym bawiąc.
 
Interaktywność
Tutaj do wesołego miasteczka wchodzi się przez „bramę wiedzy” – na interaktywnej tabeli w przejrzysty sposób przedstawione są wielokrotności poszczególnych liczb, wyjaśniona została także podstawowa zasada mnożenia, czyli przyspieszone sumowanie takich samych składników.
 
Wyposażone w tę wiedzę, dzieci mogą wejść do wesołego miasteczka.
 
Tabliczka mnożenia
Ćwiczenie i utrwalanie w formie zabawy
W wesołym miasteczku znajduje się dziesięć różnych atrakcji, służących dokładnemu przećwiczeniu tabliczki mnożenia. Każda atrakcja umożliwi to dzieciom w inny sposób, np. na kolejce górskiej policzą wszystkie dzieci jadące wagonikami, w cyrku będą określały wielokrotność danej liczby, w automacie z żarówkami rozświecą jedynie te żarówki, które umieszczone są w odpowiednim miejscu, zaś w katapulcie usadowią tylko tych bohaterów, którzy reprezentują liczby odpowiadające zadaniu, natomiast, żeby przejechać przez „nawiedzony zamek” będą musiały wskazać poprawne wyniki działań, zaś w delfinarium rozwiążą zadanie tekstowe.
 
Program umożliwia ustawienie różnych stopni trudności: maksymalny czynnik w iloczynie, a także maksymalną wartość wyniku − albo do 100 (tabliczka mnożenia w wersji podstawowej, obowiązkowej), albo do 200 (w wersji rozszerzonej).
 
W każdej grze nagrodą za dobrze wykonane zadanie jest ważny bilet na daną atrakcję.
 
Całościowy widok wszystkich osiągnięć wyświetlić można w tabeli wyników, w formie „ważnych“ i „fałszywych“ biletów.
Kto nie zgubi się w wesołym miasteczku, ten się nie zgubi w realnym życiu!
 
Program można stosować na wszystkich typach tablic dotykowych oraz w salach komputerowych.
 

Instalacja programu:

Instalacja lokalna: komputery nie są podłączone do wspólnej sieci szkolnej. Instalowane programy muszą być zapisane na twardym dysku każdego komputera osobno. Aktywację należy przeprowadzać kolejno na każdym komputerze. Dostępne w instalacji do 20 komputerów.

Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych następuje na jednym serwerze.Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, aktywacja nastąpi automatycznie na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Dostępne w instalacji do 20PC/40PC/60PC.


Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
 
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store