Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Didakta - Zanim pójdę do szkoły - program edukacyjny
Więcej informacji
Zanim pójdę do szkoły to interaktywny program edukacyjny na przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej, ewentualnie dla uczniów szkół specjalnych. Dzieci zdobędą ważną wiedzę i umiejętności, które powinny posiadać przed pójściem do szkoły, a następnie w pierwszych latach nauki szkolnej. Przewodnikiem po programie jest dla dzieci sympatyczny tukan, który wyjaśnia im, o co chodzi na konkretnym ekranie oraz co mają zrobić.
Godziny zajęć
Część teoretyczna zawiera siedem podstawowych zagadnień:
Liczenie do 10
Określanie wielkości
Kolory
Ciągi logiczne
Figury geometryczne
Orientacja w przestrzeni
Właściwości rzeczy
Zanim pójdę do szkoły
Ćwiczenie w formie gry
Wszystko, czego dzieci dowiedzą się w części teoretycznej, mogą natychmiast przećwiczyć w dwunastu typach różnych gier, które często łączą różne umiejętności, np. poznawanie kolorów i kształtów czy liczenie wraz z orientacją w przestrzeni. Za poprawne rozwiązanie zadania, dzieci otrzymują nagrody w postaci kolorowych ptasich piórek, które służą nie tylko jako motywacja dla dziecięcego użytkownika, ale również jako informacja zwrotna dla nauczyciela.
Nasze programy są przez dzieci lubiane między innymi z powodu ciekawej grafiki, mnóstwa animacji i bogactwa dźwięków − tym razem nie będzie inaczej, dzieci będą z jeszcze większą radością czekały na zajęcia!
Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych.
Instalacja programu:
Instalacja lokalna: komputery nie są podłączone do wspólnej sieci szkolnej. Instalowane programy muszą być zapisane na twardym dysku każdego komputera osobno. Aktywację należy przeprowadzać kolejno na każdym komputerze. Dostępne w instalacji do 20 komputerów.
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych następuje na jednym serwerze.Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, aktywacja nastąpi automatycznie na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Dostępne w instalacji do 20PC/40PC/60PC.
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych następuje na jednym serwerze.Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, aktywacja nastąpi automatycznie na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Dostępne w instalacji do 20PC/40PC/60PC.
Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
|Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również