Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
eduLabVR Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze zestaw z goglami VR, wiek 14+
Więcej informacji
eduLabVR Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze - przedmiotowe zasoby edukacyjne VR dla szkół ponadpodstawowych oraz do pracy metodą projektu w starszych klasach szkoły podstawowej.
Przedmiotowe zasoby edukacyjne VR dla szkół ponadpodstawowych oraz do pracy metodą projektu w starszych klasach szkoły podstawowej.
Przedmiotowe zasoby edukacyjne VR dla szkół ponadpodstawowych oraz do pracy metodą projektu w starszych klasach szkoły podstawowej.
Pakiet atrakcyjnych i angażujących zasobów z chemii, fizyki, geografii i biologii dla uczniów i nauczycieli w postaci wysokiej jakości modeli 3D, filmów 360°, grafik, zdjęć sferycznych, symulacji doświadczeń oraz interaktywnych ćwiczeń.
oprogramowanie dla kl. 7-8 oraz szkół ponadpodstawowych, drukowany przewodnik "Praca metodą projektu z wykorzystaniem gogli VR", licencja bezterminowa
----------------------------------
eduLabVR. Chemia, fizyka, biologia, geografia to:
• ponad 1400 wysokiej jakości modeli 3D
• ponad 200 zdjęć sferycznych
• blisko 1300 interaktywnych ćwiczeń
• 100 filmów edukacyjnych (w tym filmy 360°)
• prawie 2000 ilustracji i zdjęć
• blisko 100 animacji i 100 map
• karty pracy do wydruku
• Autorski poradnik: Jak pracować metodą projektu z VR
• Autorski poradnik: Jak pracować metodą projektu z VR
Wraz z zestawem otrzymujesz:
• licencję bezterminową oprogramowania eduLabVR
• lekką i wytrzymałą walizkę do bezpiecznego i higienicznego przechowywania oraz ładowania gogli wraz z zasilaczem (umożliwia jednoczesne ładowanie gogli)
• 4 sztuki Meta Oculus 2 (okulary VR), wraz z manipulatorami (8 szt.)
• wydrukowany poradnik dla nauczyciela: Jak pracować metodą projektu z wykorzystaniem okularów VR?
• instrukcję
• bezpłatne szkolenie wdrożeniowe online
• oprogramowanie i materiały w języku polskim
• gwarancję na 24 miesiące
Licencja:
W ramach oprogramowania eduLabVR użytkownik otrzymuje 90 bezterminowych licencji dla uczniów i 3 bezterminowe licencje dla nauczycieli na każdy z przedmiotów: chemia, fizyka, biologia, geografia. To łącznie ponad 360 bezterminowych licencji!
Licencja:
W ramach oprogramowania eduLabVR użytkownik otrzymuje 90 bezterminowych licencji dla uczniów i 3 bezterminowe licencje dla nauczycieli na każdy z przedmiotów: chemia, fizyka, biologia, geografia. To łącznie ponad 360 bezterminowych licencji!
Rzeczywistość wirtualna
Wykorzystanie technologii immersyjnej w edukacji to olbrzymia szansa na skorzystanie z wcześniej niedostępnych lub niezwykle kosztownych pomocy edukacyjnych, obcowania z materiałem laboratoryjnym czy odwiedzin w dalekich krainach geograficznych, które przeniesione do świata wirtualnego stają się dostępne, bezpieczne i łatwe w użyciu. To szansa na indywidualizację, inkluzywność i aktywne włączenie ucznia w proces edukacyjny – „bo każdy uczy się inaczej” – to dewiza twórców oprogramowania, polskiej firmy Learnetic SA.
VR i 3D z pełnym zapleczem merytorycznym
Zasoby z serii eduLabVR to kompletny pakiet dla szkół, wyjątkowo obszerne oprogramowanie dostępne w ramach licencji bezterminowej – do wykorzystania zarówno z okularami VR jak i komputerami, tablicami i monitorami interaktywnymi.
Oddajemy do Państwa dyspozycji nie tylko wysokiej jakości zasoby cyfrowe 3D, ale przede wszystkim najwyższej jakości ćwiczenia i zadania interaktywne zgodne z podstawą programową na etapie szkoły średniej – stworzone przez ekspertów, nauczycieli i pracowników naukowych. Wszystko zostało dostosowane i ułożone zgodnie z praktyką szkolną. Zestaw eduLabVR można wykorzystać na lekcji, podczas zajęć dodatkowych oraz w ramach realizacji interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych lub przygotowywania się do egzaminów.
Oprogramowanie eduLabVR to również zarządzanie szkołą, klasą, dostępami do materiałów grupowo lub indywidualnie oraz możliwość współdzielenia treści np. poprzez udostępnianie ekranu. Uczniowie w okularach mogą współpracować ze sobą, widząc i słysząc swoje awatary, wspólnie działając na modelach 3D czy na wirtualnej tablicy.
Unikatowe funkcjonalności pakietu eduLabVR:
• przyjazny interfejs nauczyciela oraz podgląd aktywności uczniów
• wirtualna tablica w środowisku VR do edycji treści
• możliwość udostępniania treści edukacyjnych z innych źródeł
• praca z dostępnymi treściami 3D (filmy, wirtualne wycieczki, inne oprogramowanie VR)
• korzystanie z dostępnych zasobów edukacyjnych, takich jak: gry, quizy i aplikacje online
• obsługa z wykorzystaniem dwóch kontrolerów przez ucznia
• praca z całą klasą lub indywidualnie
• praca stacjonarna, hybrydowa i w systemie zdalnym
W ramach pakietu eduLabVR nauczyciel otrzymuje także fizyczną wersję obszernego poradnika, który w przyjazny i przystępny sposób wprowadza w pracę metodą projektu z wykorzystaniem okularów i zasobów VR.
Publikacja przeznaczona jest dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z tą technologią oraz dla wszystkich chcących poszerzyć swój warsztat.
Publikacja przeznaczona jest dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z tą technologią oraz dla wszystkich chcących poszerzyć swój warsztat.
• metodyka pracy w podejściu STEAM
• 16 interdyscyplinarnych scenariuszy
• baza pomysłów na lekcje
• dostęp do bazy darmowych dodatkowych zasobów edukacyjnych
• poradnik zgodny z podstawą programową i treściami eduLabVR
• angażujące materiały dla ucznia i nauczyciela
• karty pracy i wklejki dla ucznia
Organizacja pracy z wykorzystaniem eduLabVR
Oprogramowanie eduLabVR jest dostępne online na intuicyjnej platformę Dzwonek.pl, która pozwala korzystać z okularów i technologii VR w każdym miejscu, czasie i bez względu na dostęp do danego urządzenia! To także szansa na nowy poziom komunikacji nie tylko w szkole, ale także poza nią i pomiędzy szkołami, z uczelniami, a nawet przyszłymi pracodawcami.
Bezterminowa i wielostanowiskowa licencja
---------------------------------------------------------------------
Rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb
W naszej ofercie przygotowaliśmy dwie opcje zakupu eduLab VR – jeśli posiadasz już w swojej pracowni gogle VR, to możesz nabyć samo oprogramowanie edukacyjne. Jednak jeśli tworzysz laboratorium wirtualnej rzeczywistości od zera, to wybierz pakiet z okularami VR.
Oferujemy wysokiej jakości okulary VR Meta Quest 2®, które pozwolą uczniom w pełni zanurzyć się w świat wirtualnej rzeczywistości, przeżywać zjawiska i procesy w czasie rzeczywistym, a także dogłębnie zaangażować się w proces nauki. W zestawie znajdują się 4 sztuki okularów, a także lekka i wytrzymała skrzynia do bezpiecznego i higienicznego przechowywania oraz jednoczesnego ładowania gogli.
Specyfikacja gogli VR META Quest 2:
• sześć stopni swobody (6DOF) – gogle monitorują ruchy zarówno głowy, jak i ciała oraz przenoszą je do świata VR z realistyczną precyzją (zewnętrzne czujniki nie są wymagane)
• swoboda ruchu dzięki braku jakichkolwiek kabli łączących gogle z komputerem
• dwa funkcjonalne kontrolery z podpórką kciuka
• ostry obraz o rozdzielczości 3664x1920 pikseli
• dysk pamięci o pojemności 128 GB
• regulowana opaska pozwalająca na dopasowanie gogli do rozstawu oczu
• wydajny procesor Snapdragon XR2
*Oprogramowanie eduLabVR jest zgodne z większością okularów/gogli VR dostępnych na rynku i w szkołach, które spełniają minimalne wymagania: 6GB RAM, przeglądarka internetowa (wspierająca WebXR), śledzenie ruchów w 6 stopniach swobody (6DOF tracking), 2 kontrolery z akcelerometrem i żyroskopem.