Informacje o produkcie

Sadzawka - Pszczółki Gadułki - gra wspomagająca terapię głosek

Sadzawka - Pszczółki Gadułki - gra wspomagająca terapię głosek
49,00 zł brutto 39,84 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Sadzawka – s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos)

  • gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos)
  • grać może od 2 do 4 graczy

  • zasady gry:

    Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po białych polach znajdujących się w sadzawce. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym  obrazku (na białym tle) znajdującym się w jednym  z rogów lub boków sadzawki.

 

Pszczółki Gadułki – k, g (nagłos, śródgłos, wygłos)

  • gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek k, g (nagłos, śródgłos, wygłos)
  • grać może od 2 do 4 graczy

  • zasady gry:

    Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza „domku” („domki” to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków.  Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) „domku”. Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w „domku”.

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store