Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Akademia Umysłu JUNIOR EDU język angielski. Koncentracja i pamięć - wersja edukacyjna od 5 stanowisk
Więcej informacji
Zawartość pakietów JUNIOR EDU z modułem języka angielskiego
Edukacja przedszkolna i edukacja wczesnoszkolna
- pendrive zawierający aż 80 ćwiczeń edukacyjnych zebranych w 4 programach multimedialnych podzielonych tematycznie na pory roku, wzbogaconych o moduł j. angielskiego i słownik obrazkowy
- scenariusze zajęć: 20 dla grup przedszkolnych i 20 dla wczesnoszkolnych
- Poradnik: Jak wykorzystać moduł j. angielskiego podczas zajęć
- konspekty pogadanek do bloków tematycznych
- prezentacje multimedialne zawierające ciekawostki i interesujące fakty
- karty pracy, które uatrakcyjniają zajęcia w przedszkolu i w szkole
- nagrody motywujące: dyplomy, karty motywacyjne z naklejkami, nagrody multimedialne
Jaki jest cel zajęć z programami?
Podstawowym celem zajęć jest doskonalenie umiejętności koncentrowania uwagi oraz poprawa pamięci krótkotrwałej.
Dodatkowy, bardzo istotny element zajęć, stanowi poszerzanie wiedzy z zakresu przyrody, matematyki i geografii. Gry zawierają wiele elementów edukacyjnych, dostarczających wiedzy o otaczającym świecie, np.: poznawanie gatunków kwiatów, zwierząt, miast Polski, tradycji świątecznych czy zasad segregacji odpadów.
Ponadto dzięki modułowi językowemu dzieci stopniowo osłuchują się z modelowym angielskim i utrwalają słownictwo, które już wcześniej poznały w polskiej wersji językowej. Kontakt z więcej niż jednym językiem jest kolejnym doskonałym ćwiczeniem dla mózgu.
Podczas zajęć poprzez radosne gry i zabawy dzieci rozwijają pamięć, spostrzegawczość, koncentrację, myślenie przyczynowo – skutkowe, a co najważniejsze – wszystko podwójnie, bo w dwóch językach!
Dla kogo?
Pakiety mogą być wykorzystywane podczas zajęć indywidualnych i grupowych. Wykorzystaj go na następujących zajęciach:
- podczas realizacji programu edukacji przedszkolnej
- podczas realizacji programu edukacji wczesnoszkolnej, w czasie obowiązkowych zajęć lekcyjnych
- pozalekcyjnych, świetlicowych i bibliotecznych
- szkolnych, internetowych centrach informacji multimedialnej
- organizowanych w szkole i poza szkołą (np. w czasie ferii, kolonii, zimowisk, zielonej szkoły)
- podczas zajęć w szkołach językowych
WYMAGANIA TECHNICZNE
System: Windows 7/8/10;
Procesor: 1.5 GHz;
RAM: 1GB,
Wolne miejsce na dysku: 300MB;
Karta graficzna: 256 MB;
Karta dżwiękowa: zgodna z DirectX9;