Informacje o produkcie

Złapmy lwa 3x4! Specjalne Potrzeby Edukacyjne 5-10 lat (12 uczniów)

Złapmy lwa 3x4! Specjalne Potrzeby Edukacyjne 5-10 lat (12 uczniów)
1 490,00 zł brutto 1 211,38 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Programowanie w ruchu. Złapmy Lwa!

Zestaw dla 12 uczniów

Wspomaganie rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu,

ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat

To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

Gra „Złapmy lwa” (podobnie jak szachy) rozwija szereg umiejętności takich jak myślenie logiczne, myślenie strategiczne, koncentracje, cierpliwość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.

 

Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:

percepcję wzrokową,

pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,

myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,

motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,

umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.

Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki oraz poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt idealnie odpowiadają oczekiwaniom wobec pomocy dydaktycznych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.

Dołączone do gry kartonowe elementy: 6 kartonowych kół z „emotikonami” symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.

 

Zestaw zawiera:

dywanową planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,

uzupełniające kartonowe znaki do wykorzystania z planszą dywanową: 24 mniejsze koła I 6 większych kół z „emotikonami” symbolizującymi główne kategorie uzewnętrznianych emocji (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);

sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,

poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,

zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,

nagrody naklejki dla dzieci.

 

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store