Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNAPOMOCE SYSTEM EDUKACJI PALETA SYSTEM EDUKACJI PUS MULTIMEDIA WYPOSAŻENIE KĄCIKÓW ZABAW WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE PLANSZE STEMPLE EDUKACYJNE I MOTYWACYJNE ZABAWKI I GRY EDUKACYJNE KORBO klocki MARIOINEX klocki ALEXANDER gry MULTIGRA gry NATHAN AKADEMIA pomoce DREWNIANE gry i zabawki WADER zabawki GRY WIELKOFORMATOWE
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Flipper logopedyczny magnetyczny
Więcej informacji
Połączenie zabawy z ćwiczeniem oddechu, polecamy szczególnie w terapii wad wymowy.
Zabawa polega na tym, aby przedmuchać piłkę przez samodzielnie ułożony tor przeszkód i dojść do celu.
Gra może być prowadzona indywidualnie lub przez dwie osoby.
Jeśli grę prowadzi dwóch graczy prowadzą oni piłkę poprzez dmuchanie jej na zmianę. Wygrywa gracz, który pierwszy przedmucha piłkę do celu.
Można też prowadzić zawody (równoległe ćwiczenie) .
Magnetyczne elementy pozwalają na dowolność w ułożeniu toru przeszkód.
Może to być układ stworzony na wzór flipperów, może być zupełnie dowolnym układem stworzonym przez samego gracza lub osobę kierującą ćwiczeniem. Ilość i sposób umieszczonych elementów zależy od umiejętności i wieku ćwiczącego.
Kto potrafi najprędzej umieścić piłkę w wyznaczonym dołku używając wyłącznie słomki do toczenia piłki?
Umiejętności, koncentracja i wytrwałość to cechy potrzebne w tym ćwiczeniu.
Jego wykonywanie rozwija i wzmacnia te cechy.
Jedną z piłek umieszczamy w środkowym dołku (półkolu) na dole planszy.
Gracz musi teraz próbować przetoczyć piłkę do górnego dołka używając jedynie słomki.
Wartości pedagogiczne:
Wspaniała kombinacja – połączenie kontroli oddechu i ruchu rąk potrzebnych do kierowania piłką we właściwym kierunku.
Ponadto jest wspaniałym sposobem na rozwinięcie umiejętności koncentracji i uczy spokoju.
Wspaniały sposób nauki kontroli własnego oddechu, szczególnie polecany w kategorii terapii logopedycznej.
Zawartość:
- plansza magnetyczna, z drewnianymi rantami o wymiarach 45,5 x 33,5cm,
- 20 różnych magnetycznych elementów do ułożenia toru przeszkód,
- 3 piłki (styropianowa, drewniana i ping-pong),
- 2 podstawki (półkule z magnesami) do dowolnego ustawienia planszy,
- 20 słomek
Certyfikat:
Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE.
Surowce używane do ich produkcji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71-73.