Informacje o produkcie

MĄDRA GŁOWA 6 - 8 LAT SPRYTNY UCZEŃ

MĄDRA GŁOWA 6 - 8 LAT SPRYTNY UCZEŃ
30,00 zł brutto 24,39 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

MĄDRA GŁOWA 6 - 8 LAT SPRYTNY UCZEŃ
· 15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
· ROZWÓJ ZDOLNOŚCI SZKOLNYCH
· SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU
Każdy z programów to kolekcja 15
pomysłowych gier i łamigłówek logicznych.
Zadania rozwijają intelekt i zdolności
logicznego myślenia. Doświadczenia i
umiejętności zdobyte podczas zabawy mają
wszechstronne zastosowanie i są niezbędne
w rozwoju dzieci.
Dzieci bawią się w swoim tempie, bez
niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy
jest wydobycie oraz rozwój możliwości i
potencjału intelektualnego.
Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:      
 
Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia. 
 
Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje. 
 
Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania.
 
Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni.
 
Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania. 
 
Koncert: dziś na stacji metra odbywa się niezwykły koncert. Czy chcesz wziąć w nim udział? Zasady są następujące: należy wysłuchać muzyki nadawanej przez radio i wybrać instrumenty, które grały poszczególne jej fragmenty. Gra uczy zapamiętywać i rozróżniać dźwięki. 
 
Zegar w wieży: posłuchaj, jaką godzinę podano w radiu. Zapamiętaj ją i znajdź zegar, który ją pokazuje. Gra ćwiczy rozumienie słyszanego tekstu i rozpoznawanie godzin na różnego rodzaju zegarach. 
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store