Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Książeczka PUS - Koduj, szyfruj 2 - ćwiczenia wprowadzające
Więcej informacji
Książeczka PUS - Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka PUS adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zawiera zadania, których celem jest ćwiczenie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, czyli kompetencji niezbędnych w codziennym życiu.
Koduj, szyfruj 2
Koduj, szyfruj 2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to kontynuacja cieszącej się wielkim zainteresowaniem książeczki PUS Koduj, szyfruj 1. Oba tytuły skierowane są do dzieci starszych, powyżej 7. roku życia. Podobnie jak część pierwsza, i ta książeczka zawiera zadania opracowane z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu i szyfrowaniu w trybie offline.
Koduj, szyfruj 2
Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczniowie klas I – III uczestniczą już w zajęciach z kodowania i podstaw programowania. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych. Ich celem jest wdrożenie dzieci do określonego sposobu myślenia, który polega na szukaniu i sprawdzaniu różnych dróg rozwiązania problemu, a następnie na wybieraniu najlepszych spośród nich. Jest to również ten element edukacji, który przygotowuje dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie.
Kodowanie
najczęściej kojarzy się ze skomplikowanymi operacjami informatycznymi i programami komputerowymi czy też z zawiłymi wzorami lub schematami. Tymczasem kodowanie może być proste i może dostarczać dobrej zabawy. Pokazuje to niniejsza książeczka. Zawiera ona przykłady kodowania, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień.
Zawarte w książeczce „Koduj, szyfruj 2”
ćwiczenia mają różnorodną, atrakcyjną dla dzieci formę. Skutecznie angażują ich uwagę, sprawiając, że kodowanie z PUS przestaje być zagadnieniem trudnym, a staje się świetną zabawą.
Celem tych ćwiczeń jest:
Celem tych ćwiczeń jest:
rozwój logicznego myślenia,
rozwój koncentracji,
poszukiwanie rozwiązań,
analizowanie i wyciąganie wniosków.
Koduj, szyfruj 2
to książeczka z zadaniami opartymi na:
odszyfrowaniu ukrytych nazw,
wyszukiwaniu liczb w układzie współrzędnych,
odszukiwaniu kodów kolorystycznych,
odczytywaniu współrzędnych geograficznych,
odkodowaniu nazw według kodów kolorystyczno-graficznych.
Zadania ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych.
Książeczki z serii „Koduj, szyfruj”
mogą być wykorzystywane na zajęciach matematycznych i przygotowujących do programowania. Sprawdzą się na zajęciach kół zainteresowań, jak również w edukacji domowej i w czasie zabaw w domu.
Do pierwszych zabaw z kodowania
polecamy także książeczki pt. Od kropki do kodu cz. 1 i cz. 2.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również