Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Eduterapeutica Lux Trening umiejętności społecznych. Gry planszowo-dywanowe 7-12 lat
Więcej informacji
Trening Umiejętności Społecznych. Zestaw stolikowo-dywanowych gier integracyjnych!
Zestaw stolikowo-dywanowych gier integracyjnych angażuje dzieci do różnorodnych aktywności, zarówno fizycznych jak i emocjonalno-społecznych. Przeznaczony jest do pracy w grupie, dla dzieci w wieku 7-10 lat.
Zestaw Trening Umiejętności Społecznych zawiera:
Figu-Miku - gra stolikowa
W mieście - gra stolikowa
Złapmy Lwa 3x4 - gra planszowa
Złapmy Lwa 3x4 gra dywanowa z poduszkami
Wyobraźnik - gra karciana
Escape Room SPE 1–3 - gra zespołowa
Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła - gry multimedialne
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zestaw gier TUS ma na celu poprawę zachowań społecznych, emocjonalnych i relacyjnych, m.in.:
trudności w nawiązywaniu relacji,
braku umiejętności komunikacji werbalnej,
problemów z rozpoznawaniem emocji,
niewłaściwego zachowania społecznego,
trudności w rozwiązywaniu konfliktów,
trudności w zastosowaniu zasad społecznych,
ograniczonej zdolność do współpracy,
trudności w efektywnej współpracy w grupie.
Dlaczego warto wprowadzić gry stolikowo-dywanowe na zajęć indywidualne lub grupowe:
gry wprowadzą dzieci w dynamiczną zabawę, wymagającą współpracy i komunikacji w grupie,
dzieci mają okazję praktykować umiejętności społeczne, takie jak nawiązywanie przyjaźni, wyrażanie swoich uczuć i wspieranie innych,
dzieci uczą się rozpoznawania własnych emocji i zrozumienia uczuć innych uczestników grupy,
gry pozwalają dzieciom wczuć się w sytuacje innych uczestników, co rozwija umiejętność empatii i zrozumienia różnorodności,
dzieci uczą się dzielić obowiązkami, słuchać innych i skutecznie komunikować swoje pomysły.
Umiejętności społeczne nie tylko wpływają pozytywnie na życie dziecka w trakcie jego rozwoju, ale także stanowią solidną podstawę dla jego przyszłego sukcesu w relacjach osobistych czy zawodowych.
Dzięki aktywnościom zawartym w zestawie dziecko:
poćwiczy umiejętności życia społecznego,
zbuduje pozytywne poczucia własnej wartości,
nauczy się jak radzić sobie z konfliktami i negocjować,
poprawi komunikację w ramach grupy,
rozwinie inteligencję emocjonalną.
Gry i zabawy w ramach ćwiczenia umiejętności społecznych mogą przynieść nauczycielom wiele korzyści, zarówno w kontekście prowadzenia zajęć, jak i w relacjach z uczniami.
Dzięki aktywnościom zawartym w zestawie nauczyciel:
efektywnie zarządzi klasą/grupą,
rozpozna mocne i słabe strony klasy/grupy,
wzmocni pozytywny efekt w klasie/grupie,
wesprze uczniów w ich rozwoju społecznym i emocjonalnym.
Całe spektrum zachowań społeczno-emocjonalnych ma wpływ nie tylko na efektywność nauczania, ale także na ogólny klimat w szkole, satysfakcję z pracy nauczycieli oraz rozwój psychospołeczny dziecka. Trening umiejętności społecznych stanowi cenny wkład w rozwój kompetencji edukacyjnych i społecznych zarówno uczniów, jak i nauczycieli.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szczegóły zawartości:
Zawartość gry:
Szczegóły zawartości:
Zawartość gry:
40 kartonowych figur,
13 scenariuszy.
W mieście
Gra planszowo-karciana, która pozwala na kształtowanie i rozwijanie umiejętności czekania na swoją kolej, wygrywania, przegrywania, odpowiadania na konkretne pytania dotyczące różnych aktywności mających miejsce w mieście.
Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała). Podczas gry uczniowie nabywają umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności, refleksyjnego spojrzenia na własną pracę. Gra pozwala usprawnić grafomotorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, a dzięki zaangażowaniu w proces twórczy dzieci wzbogacają umiejętności społeczne, językowe, myślenie operacyjne, pamięć i koncentrację uwagi.
Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała). Podczas gry uczniowie nabywają umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności, refleksyjnego spojrzenia na własną pracę. Gra pozwala usprawnić grafomotorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, a dzięki zaangażowaniu w proces twórczy dzieci wzbogacają umiejętności społeczne, językowe, myślenie operacyjne, pamięć i koncentrację uwagi.
Zawartość gry:
plansza do gry,
53 karty pytań otwartych,
40 kart pytań zamkniętych,
15 kart tzw. list kontrolnych,
4 pionki,
pisak, kostka do gry,
instrukcja.
Złapmy Lwa 3x4
Gra planszowa rozwijająca umiejętności, takie jak: myślenie logiczne, myślenie strategiczne, pamięć i orientacja przestrzenna, umiejętność analizy i rozwiązywania problemów, a także cechy takie jak: intuicja, koncentracja oraz umiejętność doskonalenie się. Złapmy lwa stanowi doskonały wstęp do gry w szachy, dostosowany do etapu rozwojowego dzieci charakteryzującego się myśleniem operacyjnym na poziomie operacji konkretnych.
Zawartość gry:
plansza do gry,
8 drewnianych znaczników,
instrukcja.
Złapmy Lwa 3x4 gra dywanowa
Wielkoformatowa gra dywanowa wspierająca rozwój dzieci. Polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, idealnie sprawdzi się na zajęciach podczas których trenuje się koncentrację uwagi oraz kwestie emocjonalno-społeczne.
Zawartość gry:
mata do gry o wymiarach 1,5 × 2 m,
8 miękkich poduszek,
instrukcja.
Wyobraźnik
Karciana gra skojarzeń, stworzona do zabawy w przedszkolu, szkole. Składa się z pięknie ilustrowanych tematycznych kart, które mogą być wykorzystywane jako karty metaforyczne lub w inny sposób, jaki przyjdzie nauczycielowi do głowy.
Zawartość gry:
24 karty,
instrukcja.
Escape Room SPE 1–3
Gra w której gracze rozwiązują ciekawe zagadki. Escape room SPE 1–3 wpisuje się w podstawowy tok nauczania, angażuje oraz rozwija umiejętności pracy w grupie oraz uczy komunikacji i koncentracji. Umożliwia także kreatywne rozwiązywanie zadań multimedialnych w formie zagadek.
Zawartość gry:
84 sztuki naklejek,
12 plakatów edukacyjnych, karty pracy,
karty wzmacniające i koperty,
6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy,
2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
2 rodzaje dyplomów dla uczniów,
plakat.
Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła
Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy online wspierające kształtowanie umiejętności związanych z rozpoznawaniem i akceptacją różnych stanów emocjonalnych (swoich i innych), radzenia sobie z trudnymi emocjami, kulturalnego zachowania w sytuacjach społecznych, a dodatkowo wzmacniających myślenie przyczynowo-skutkowe, strategiczne, problemowe i przestrzenne.
Zawartość pakietu:
program multimedialny - 120 ćwiczeń interaktywnych,
poradnik metodyczny wraz ze scenariuszami,
ok. 100 kart pracy w wersji elektronicznej.