Kategorie
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - AKTYWNA TABLICA 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ZABAWKI I GRY EDUKACYJNE
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- ZABAWY RUCHOWE
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- ŻŁOBEK
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Klucz i Się Ucz - Sowa Mądra Głowa
Więcej informacji
Wyjątkowa gra z rekwizytami. Gracze otrzymują do dyspozycji paletkę z otworami o różnym kształcie oraz 4 kolorowe klucze. W pierwszym wariancie gry zadanie polega na odpowiednim dopasowaniu właściwego klucza do otworu zgodnie ze wskazaniem karty. Drugi wariant to nawlekanie kluczy na sznureczek we wskazanej przez karty kolejności. Gra jest doskonałym ćwiczeniem motoryki małej, spostrzegawczości, integracji sensorycznej. Sprawdza się jako pomoc przy nauce kolorów.
Zawartość opakowania:
4 klucze
paletka
linka
30 kart kształtów
25 kart kolorów
klepsydra
90 żetonów
instrukcja
Wiek: 7+
Liczba graczy: 2-3
Wymiary opakowania: 24,5/25,5/6
Ostrzeżenie: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Istnieje ryzyko zadławienia się małymi elementami. Zestaw zawiera długie linki/sznurki - istnieje ryzyko uduszenia.