Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Dwie wieże - Kto prędzej? - gra wspomagająca terapię głosek
Więcej informacji
"Kto prędzej?" i "Dwie wieże" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).
Każda z prezentowanych gier posiada kilka wariantów, można więc dobrać odpowiednią formę zabawy w zależności od wieku dziecka, jego umiejętności czy ilości graczy. Gry można wykorzystać do zabawy w domu z rodziną, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Ponadto są doskonałą pomocą zarówno do pracy indywidualnej z dzieckiem jak i do pracy grupowej. Gry są bardzo lubiane przez dzieci, bo to przecież świetna zabawa!
Zasady gry:
"Kto prędzej?" - gra przeznaczona jest do ćwiczeń artykulacji głosek sz, ż, cz, dż i s, z, c, dz oraz ich prawidłowego różnicowania artykulacyjnego i słuchowego. Gra składa się z 44 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż i 44 obrazków z głoskami s, z, c, dz. Gra posiada kilka wariantów, które urozmaicają jej wykorzystanie podczas terapii. Do gry potrzebna jest kostka, od 1 do 4 pionków dla każdego gracza.