Kategorie
- SZKOLENIA
- MONITORY INTERAKTYWNE
montaż gratis* - "KTO TY JESTEŚ? - POLAK MAŁY"
- E-LEGITYMACJE
- AKTYWNA TABLICA 2024
- AKTYWNA SZKOŁA 2024
- MALUCH PLUS 2024
- EKOPRACOWNIA 2024
- SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
- POMOCE SZKOLNE DO PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH
- WIZUALNE MYŚLENIE W EDUKACJI
- NAKLEJKI EDUKACYJNE NA SCHODY
- ROBOTY EDUKACYJNE I KODOWANIE
- MAPY ŚCIENNE I GLOBUSY
- DRUK 3D I AKCESORIA
- PLANSZE DYDAKTYCZNE
- MULTIMEDIA
- PROGRAMY MULTIMEDIALNE
- EDUKACJA UCZNIÓW Z UKRAINY
- EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
- EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
- SZKOŁA PONADPODSTAWOWA
- ŚWIETLICA SZKOLNA pomoce
- ZEGARY DO SAL LEKCYJNYCH
- TABLICE SZKOLNE I NAKŁADKI MAGNETYCZNE
- GABLOTY
- WYROBY PIANKOWE, SIEDZISKA
- SPORT, SALA GIMNASTYCZNA
- DYWANY
- MEBLE
- ŚWIETLICA I STOŁÓWKA SZKOLNA
- BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
- FOTELE I KRZESŁA
- POMIESZCZENIA SOCJALNE
- SZYLDY I GODŁA
- GABINET PIELĘGNIARKI
- PROMOCJE
- NORMY MEBLI SZKOLNYCH
- NOWA KOLORYSTYKA MEBLI
Informacje o produkcie
Shishima - gra strategiczna „kółko i krzyżyk”
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28 złWięcej informacji
Shishima to prosta gra strategiczna, której geneza sięga aż do starożytnego Rzymu – grywali w nią ówcześni żołnierze (nazywano ją „Tabula lusoria”).
Określenia „shishima” używano w Afryce. Stanowi kolejną odsłonę znanej gry „kółko i krzyżyk”. Jest świetnym treningiem logicznego i strategicznego myślenia.
Planowanie ruchu wymaga skupienia uwagi i koncentracji. To propozycja na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem. Gra jest przeznaczona dla dwóch osób.
W jej skład wchodzi plansza z polem centralnym połączonym z ośmioma polami na okręgu oraz dwa zestawy pionków w dwóch kolorach (po trzy dla każdego gracza).
Etapy gry:
Określenia „shishima” używano w Afryce. Stanowi kolejną odsłonę znanej gry „kółko i krzyżyk”. Jest świetnym treningiem logicznego i strategicznego myślenia.
Planowanie ruchu wymaga skupienia uwagi i koncentracji. To propozycja na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem. Gra jest przeznaczona dla dwóch osób.
W jej skład wchodzi plansza z polem centralnym połączonym z ośmioma polami na okręgu oraz dwa zestawy pionków w dwóch kolorach (po trzy dla każdego gracza).
Etapy gry:
1. Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz. Umieszcza swoje pionki na planszy na polach rozpisanych po okręgu, w jednej linii. Drugi zawodnik wykonuje tę samą czynność, zajmując wolne pola.
2. Po ustawieniu gracze naprzemiennie przesuwają po planszy swoje pionki. Mogą one poruszać się wzdłuż dowolnej linii prostej (do środka, na zewnątrz, po zakrzywionej krawędzi).
Nie można przeskoczyć innego pionka, przesunąć się o więcej niż jedno pole, ani zajmować już zajętego miejsca.
Nie można przeskoczyć innego pionka, przesunąć się o więcej niż jedno pole, ani zajmować już zajętego miejsca.
3. Zwycięża gracz, który jako pierwszy ułoży swoje trzy pionki w linii prostej.
Uwaga: gra nigdy nie kończy się remisem!
Zestaw zawiera:
- drewnianą planszę
- 6 drewnianych żetonów w dwóch kolorach
- instrukcję
-bawełniany worek do przechowywania elementów (wzór worka wybierany losowo).
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również