Informacje o produkcie

Metoda Projektu cz.1 - program multimedialny

Metoda Projektu cz.1 - program multimedialny

Wariant

699,00 zł brutto 568,29 zł netto
ilość - +

Więcej informacji

Metoda projektu to trzyczęściowy program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną.

RODZAJ KSZTAŁCENIA
 
Edukacja wczesnoszkolna
 
ZAKRES TEMATYCZNY
 
Edukacja polonistyczna, muzyczna, językowa (angielski), matematyczna, przyrodnicza,
 
Produkt mieści w sobie 4 typy materiałów:
 
1. Plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 3 części programu zawierają łącznie:
12 tematów wiodących – związanych z obudową dydaktyczną,
60 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
36 filmów edukacyjnych – pwprowadzających w tematy wiodące każdej części,
12 ćwiczeń do nauki języka angielskiego.
2. Obudowę dydaktyczną – 3 części programu zawierają łącznie:
96 kart pracy dla uczniów
76 scenariuszy zajęć i zabaw
 
3. Program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,
 
4. Diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.

Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej.
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy.
Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.
Obsługa programu jest intuicyjna. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę.
Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela.
Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje.
Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
 

Metoda Projektu - część I
 
Metody Projektu zapoznaje uczniów z tematyką związaną z ich najbliższym otoczeniem. Uczniowie poznają świat jedzenia i zawartych w nim witamin.
Dzięki filmom i interakcjom zawartym w planszach interaktywnych zdobędą wiedzę na temat wpływu zdrowego odżywiania na ich organizm.
Drugim ważnym tematem poruszanym w pierwszej części Metody Projektu jest rodzina. Co łączy członków rodziny poza więzami krwi?
Uczniowie zdobędą te i inne odpowiedzi na nurtujące pytania.Kolejnym tematem przewodnim Metody Projektu jest moda.
W co się ubierać, jak zmieniała się moda na przestrzeni dziesięcioleci? Uczniowie nie tylko zgłębią to interesujące zagadnienie, ale również przećwiczą język angielski i słówka w zakresie mody.
Ostatni, czwarty temat pierwszej części Metody Projektu to teatr. Kim są aktorzy, co robią i jak przygotowują się do roli?
Jak zachować się w teatrze? Plansze interaktywne, a w nich ciekawe wywiady z aktorami i interakcje oraz karty pracy przybliżą uczniom magiczny świat sceny teatralnej.
 
Wznowienia licencji produktów Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej, sprzedawane oddzielnie.
Licencja - ważna 1 rok
 
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również

© Pomoce Dydaktyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Oprogramowanie KQS.store